U kunt een wijziging van uw telefoonnummer doorgeven aan de klantenservice van Deeltaxi West-Brabant. Wilt u alleen een ander nummer opgeven voor een specifieke rit, geef dit dan door bij uw ritreservering. Telefoon 088 – 350 3500. […]
Lees verder… from Ik wil mijn telefoonnummer voor de terugbelservice wijzigen. Hoe doe ik dat?
Heeft u een klacht dan kunt u terecht bij de klantenservice. U kunt uw klacht op 4 manieren doorgeven: Via het online klachtenformulier Per email: Klantenservice – Deeltaxi West-Brabant (inkoppers.nl) Telefonisch: de klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17.00 uur: 088 – 3503500 Per brief: stuur uw klacht […]
Lees verder… from Waar kan ik terecht met een klacht over Deeltaxi West-Brabant?
Houd deze website in de gaten over reizen tijdens de feestdagen. Wij raden u aan uw rit voor de feestdagen op tijd te boeken! […]
Lees verder… from Zijn de boekings- en reismogelijkheden op feestdagen anders?
Bewindvoerders van Wmo-pashouders dienen het correspondentieadres te laten wijzigen bij het Wmo-loket van de betreffende gemeente. […]
Lees verder… from Mijn correspondentieadres moet aangepast worden in verband met bewindvoering
U kunt als Wmo-klant maximaal 25 kilometer reizen, zolang het vertrek- of bestemmingsadres binnen het reisgebied ligt. Wanneer u verder wilt reizen dan 25 km kunt u gebruik maken van Valys: 0900 – 9630. Uitzondering hierop zijn de inwoners van de gemeente Baarle-Nassau. Zij kunnen maximaal 30 km reizen. […]
Lees verder… from Hoe ver mag ik reizen met Deeltaxi West-Brabant?
Op uw klantenkaart staat het telefoonnummer van Deeltaxi West-Brabant. Er staat geen persoonlijke informatie op de pas. Bent u de kaart kwijt, kunt u ook reizen zonder kaart. U hoeft de pas niet meer te tonen aan de chauffeur. Wilt u toch een nieuwe klantenkaart, dan kunt u deze ophalen bij de gemeente. […]
Lees verder… from Mijn klantenkaart is beschadigd/kwijt/gestolen. Wat moet ik doen?