Doorlopend klanttevredenheidsonderzoek

3 februari 2025

Beste lezer,

Vanaf week 6 starten we met het doorlopend klanttevredenheidsonderzoek (KTO) voor Deeltaxi in West-Brabant. Met dit onderzoek krijgen we wekelijks inzicht over de dienstverlening van de Deeltaxi.

Hoe werkt het onderzoek?

Voor dit onderzoek worden de gegevens van ritten van de voorgaande week gebruikt (dus in week 6 wordt gestart met de gegevens van week 5 enz). De klanten worden gebeld en krijgen een paar korte vragen over hoe ze hun rit hebben gereserveerd en hoe de rit verliep. Het gesprek kost de klant maar een paar minuten. De antwoorden blijven anoniem.

Het onderzoek wordt uitgevoerd door onafhankelijk onderzoek- en adviesbureau Moventem.

Waarom doen we dit onderzoek?

Het doorlopend KTO heeft de volgende doelstellingen:

  • Weten hoe tevreden klanten zijn op wekelijkse basis;
  • Kijken of de ritten goed worden uitgevoerd en geregistreerd;
  • Kwaliteit verbeteren van de dienstverlening

Privacy en bel-me-niet-register

Klanten worden maximaal eens per 3 maanden gebeld. Als klanten niet meer gebeld willen worden, kunnen ze dat aangeven. Deze klanten komen op een lijst zodat zij niet meer gebeld worden.

De resultaten helpen ons om Deeltaxi West-Brabant nog beter te maken.

Terug naar nieuwsoverzicht

Aanmelden voor onze nieuwsbrief

Op de hoogte blijven?

Hieronder kunt u zich inschrijven voor de nieuwsbrief. In deze nieuwsbrief willen wij u op de hoogte brengen van de laatste ontwikkelingen van de Deeltaxi West-Brabant.

Ga naar de inhoud