U kunt een wijziging van uw telefoonnummer doorgeven aan de klantenservice van Deeltaxi West-Brabant. Wilt u alleen een ander nummer opgeven voor een specifieke rit, geef dit dan door bij uw ritreservering. […]
Lees verder… from Ik wil mijn telefoonnummer voor de terugbelservice wijzigen. Hoe doe ik dat?
Heeft u een klacht dan kunt u terecht bij de klantenservice. U kunt uw klacht op 4 manieren doorgeven: Via het online klachtenformulier Per email: Klantenservice – Deeltaxi West-Brabant (inkoppers.nl) Telefonisch: de klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 19.00 uur: 088 – 0761900 Per brief: stuur uw klacht […]
Lees verder… from Waar kan ik terecht met een klacht over Deeltaxi West-Brabant?
Houd deze website in de gaten over reizen tijdens de feestdagen. Wij raden u aan uw rit voor de feestdagen op tijd te boeken! […]
Lees verder… from Zijn de boekings- en reismogelijkheden op feestdagen anders?
Bewindvoerders van Wmo-pashouders dienen het correspondentieadres te laten wijzigen bij het Wmo-loket van de betreffende gemeente. […]
Lees verder… from Mijn correspondentieadres moet aangepast worden in verband met bewindvoering
U kunt maximaal 25 kilometer reizen, zolang het vertrek- of bestemmingsadres binnen het reisgebied ligt. Wanneer u verder wilt reizen dan 25 km kunt u gebruik maken van Valys: 0900 – 9630. […]
Lees verder… from Hoe ver mag ik reizen met Deeltaxi West-Brabant?
Neem bij een beschadigde klantenpas (bijvoorbeeld een kapotte magneetstrip) contact op met de klantenservice van PZN. Na toezending van de defecte pas start PZN de aanvraag voor een nieuwe klantenpas. U ontvangt dan binnen vijf werkdagen kosteloos een nieuwe pas. In de tussentijd reist u, op het oude pasnummer, tegen hetzelfde tarief. […]
Lees verder… from Mijn pas is beschadigd. Wat moet ik doen?
U meldt dit bij de Klantenservice Deeltaxi West-Brabant. Zij blokkeren uw verloren/gestolen deeltaxipas en zorgen dat u binnen 5 werkdagen gratis een nieuwe deeltaxipas per post ontvangt. […]
Lees verder… from Wat moet ik doen als ik mijn deeltaxipas verloren bent of gestolen is?