Sfeerfoto reactiegebied 't Zand in Alphen-Chaam

Klachtenprocedure digitale toegankelijkheid

Wij doen ons best om onze website www.deeltaxi-westbrabant.nl voor iedereen toegankelijk te maken en te houden. Toch kan het gebeuren dat u een probleem ervaart met de toegankelijkheid van deze website.

Wat kunt u doen als u een probleem ervaart?

U kunt contact met ons opnemen als:

  • U een probleem ervaart met het gebruik van de website.
  • Informatie op de website voor u niet goed toegankelijk is.
  • U een vraag of suggestie hebt over de digitale toegankelijkheid.

Reactietermijn

Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen te reageren op uw melding of vraag over toegankelijkheid. U ontvangt dan een inhoudelijke reactie of een verwachte termijn waarbinnen wij het probleem oplossen.

Niet tevreden over onze reactie?

Als u vindt dat wij u niet goed of niet op tijd hebben geholpen, dan kunt u een klacht indienen. U kunt dit doen via de klachtenregeling van uw gemeente of via een onafhankelijke instantie.

Een klacht indienen

U kunt uw klacht indienen bij:
Bureau Deeltaxi-West-Brabant
bureaudeeltaxi@west-brabant.eu

Of een brief sturen naar:
Postbus 503
4870 AM  Etten-Leur

Of u kunt terecht bij de:
Nationale Ombudsman
Website: www.nationaleombudsman.nl
Telefoon: 0800 – 33 55 555 (gratis)

Aanmelden voor onze nieuwsbrief

Op de hoogte blijven?

Hieronder kunt u zich inschrijven voor de nieuwsbrief. In deze nieuwsbrief willen wij u op de hoogte brengen van de laatste ontwikkelingen van de Deeltaxi West-Brabant.

Ga naar de inhoud